22. 8. 2016

2 | Pondělní čtení

Další týden je za námi. Je to vůbec možné? Kdy začal čas plynout tak rychle? O čase začínám ztrácet pojem a myslím, že už by mi opravdu prospěl ten režim, který nastane 1. září, ačkoli je pravda, že za chvíli tady bude zase červen a já budu přemýšlet, jak se to tak najednou stalo, že se ze září najednou stal červen jen lusknutím prstů, a možná že si přečtu tento článek a budu se tomu smát.

Teď, když píšu tento článek, je sobota. Normálně bych ho psala v neděli večer - do nedělního večera toho můžu ještě stihnout spoustu přečíst -, ale zítra, v neděli, budu v Brně. Takže z části bude ten seznam přečtených knih za tento, tedy vlastně minulý týden, takový můj odhad.

Přečtené knihy
Tentokrát jsem toho přečetla i víc, než jsem předpokládala, což mi udělalo radost. Dočetla jsem Looking for Alaska, na kterou vyjde recenze buďto tuto sobotu nebo příští středu. Kniha se mi líbila, ze všech knih, které jsem od Greena četla, se mi líbila nejvíc, ale trochu mě mrzí, že jsem druhou polovinu přečetla za jedno odpoledne, takže mi to tak splynulo dohromady. 
Proto bych já prostě neměla číst moc rychle.
Potom jsem se začetla ještě do Bábovek, které jsem na seznamu ani neměla. Původní úmysl byl přečíst si pár stran, vždycky mě totiž zajímá, jak autor píše, pokud jsem od něj ještě nic nečetla. Jenže to bylo tak čtivé! Přesných padesát procent knížky jsem přečetla za jedno odpoledne a zbytek jsem si pak rozdělila do dvou dnů (druhý den jsem ale přečetla jen poslední povídku). Taky na ni bude recenze během příštího týdne, už se těším, až se o ní trošku rozepíšu. :)
A nakonec jsem si přečetla ještě kraťoučký příběh od F. S. Fitzgeralda, Podivuhodný případ Benjamina Buttona, který mě i přes to, jak krátký byl, vážně bavil, takže ten můžu určitě doporučit. 
No a zde končí fakta a začínají moje předpoklady.
Rozečetla jsem Utrpení mladého Werthera, ovšem přečetla jsem jen pětinu knížky a nejsem si tak úplně jistá, že ji stihnu dočíst tento víkend, ne, že by se mi nechtělo, prostě mě to zatím moc nebaví. 
Takže předpokládám, že když budu mít chvilku na čtení, tak si přečtu ještě kousek z Auggie & Me, kterou mám rozečtenou. 

Tento týden budu číst
Ono je ale ve výsledku úplně jedno, co jsem o tom víkendu, kdy jsem napsala tento článek, rozečetla, tento týden to totiž stejně dočtu. Můj hlavní cíl je dočíst to Utrpení mladého Werthera, do kterého se mi vážně vůbec nechce, ale pořád si říkám, že jsem ještě na začátku a třeba mě to ještě chytne. 
Pak dočtu ještě ten kousek, který mi zbývá dočíst z knihy Auggie & Me: Three Wonder Stories, aneb (jak už jsem psala minulý týden) povídky ke knize Wonder (Neobyčejný kluk). 
A dále bych chtěla stihnout přečíst celou Annu a Vlaštovčího muže. Na tuto knihu se těším, moc toho o ní nevím, ale jsem zvědavá. 
Když se to shrne, není toho moc, ale do úterý budu pryč. Mezi těmito knihami bych si ještě chtěla postupně pročítat Vegana v kondici, knihu, kterou jsem dostala od nakladatelství Mladá fronta k recenzi. :) Už jsem jí listovala a zatím to vypadá na snad nejlepší knihu o výživě (a o výživě pro sport), se kterou jsem se zatím setkala, takže se na ni moc těším. 

Jinak upozorňuju na readathon Bout-of-Books 17, který začíná dnes, 20. srpna a končí v neděli, 26. srpna. Určitě se zapojte, pokud máte čas a náladu. 

Mějte se hezky a napište mi do komentářů, co čtete vy. :)

7 komentářů:

  1. Som rada, že sa ti Aljaška páčila... teším sa na recenziu :).
    Ďakujem ti za tip! Dávnejšie som videla film, popravde bol to Podivuhodný případ Benjamina Buttona. Od tej doby sa mi tento príbeh dostal naozaj hlboko pod kožu a vždy si naň rada spomeniem. Netušila som, že je aj knižka, preto ti veľmi pekne ďakujem :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Hledání Aljašky bych si od Johna Greena ráda přečetla :)
    A Vegan v kondici mě docela zaujal .)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné shrnutí! :) Podivný případ si chci přečíst od chvíle co jsem viděla film, což už je pěkných pár let zpátky. Ale to přijde! :D A Babovky mě taky moc bavily :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně tě nechci odrazovat a nějak podsouvat svůj názor, ale Utrpení mladého Werthera mi za čtení nestála, i když jsem ji dočetla, protože byla povinnou četbou. Pořád nechápu, co chtěl básník říci a přišlo mi, že na to, jak je v Evropě oslavovaný, měl snad při psaní tohoto díla jen slabou chvilku. Od té doby, co se mi tahle kniha dostala do ruky, přivírám oči, když se někdo o Goetheovi zmíní s obdivem, ale nechci ho celkově odsuzovat, protože jsem další díla nečetla.
    www.cre-amy.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Thanks for providing such nice information to us. It provides such amazing information on care/as well Health/. The post is really helpful and very much thanks to you. The information can be really helpful on health, care as well as on examhelp/ tips. The post is really helpful.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře. :)